Vítáme Vás na nových webových stránkách.

Vítáme Vás na nových webových stránkách.

Vážení cestující, dovolte nám, abychom Vás přivítali na našich nových webových stránkách, které jsme ve spolupráci se společností eSports s.r.o. připravovali více než rok. Pojďte se podívat na nové funkce, které nabízí.

Webové stránky a rezervační systém jsou ve velké většině případů jedním z prvních kontaktů našich cestujících s naší společností. Proto jsme do vývoje systému zapracovali celou řadu požadavků od našich cestujících, zaměstnanců, ale i partnerů. Dovolte nám, abychom Vás seznámili s novinkami a vylepšeními.

Povinná registrace

V novém rezervačním systému jsme se rozhodli požadovat povinnou registraci. Ptáte se proč? Těch důvodů je několik, všechny však vedou ke zkvalitnění rezervování. Prvním z důvodů je relevantnost vkládání kontaktů (ať už e-mail nebo mobilní telefonní číslo), na která zasíláme potvrzení či mimořádné informace. Často se stávalo, že cestující zadal dvakrát křestní jméno, špatné telefonní číslo, koncovku u e-mailové adresy a potvrzení mu tak nedorazilo. Právě potvrzení slouží k ověření správnosti termínu, zvoleného tarifu cestujícího nebo čísla sedadla.

Dalším důvodem je předcházení zneužívání našeho rezervačního systému. Snažíme se být cestujícím otevřeni a umožnit jim platit až při nástupu do autobusu. V pětileté historii působení naší společnosti na linkách do Švýcarska se však našlo mnoho takových, kteří si opakovaně vytvářeli fiktivní rezervace nebo nechávali opakovaně své rezervace propadnout. S každou takovou nevyužitou rezervací naší společnosti vznikala finanční škoda, kterou jsme za 5 let vyčíslili na více než 5.000.000 Kč. Nehledě na skutečnost, že každé zbytečné čekání na cestujícího může ohrozit včasný příjezd do cílové stanice a stihnutí navazujících spojů. Nový rezervační systém by měl tato negativa omezit.

Osobní účet

Každý cestující bude muset při vytváření účtu zadat pouze nezbytné údaje. Tedy Jméno, Příjmení, e-mail a telefonní číslo na mobil. Kontaktní údaje pak bude potřeba jednorázově ověřit prostřednictvím linku v e-mailu, resp. šestimístného kódu v SMS. V případě telefonních čísel pak cestující bude moci mít ve svém profilu až 2 telefonní čísla (např. české a švýcarské) a při vytváření rezervace si vybrat, na které chce zaslat potvrzení o rezervaci. Osobní účet cestujícím nabídne v počátku přehled všech svých rezervací, jejich aktuální stav a do budoucna také další připravované novinky, včetně možnosti sledovat polohu autobusu či plánovaný příjezd do stanice.

Přehled spojů jasně i včetně časů

Vyhledávání spojů bude nově součástí hlavní stránky www.noblessline.cz, cestující se tak nebude muset proklikávat do dalších sekcí či jiných stránek. Ve vyhledaných spojích uvidí graficky rozlišené denní i noční spoje, časy odjezdů i příjezdů, počet volných míst a také přehled poskytovaných služeb v jednotlivých spojích. Přehledné zobrazení bude také na mobilních zařízeních včetně telefonů či tabletů.

Tři jazykové mutace, tři měny i možnost platby on-line

Naše společnost provozuje celkem 3 pravidelné linky protínající Česko, Německo, Rakousko a Švýcarsko. Proto i nadále bude náš rezervační systém ve třech jazykových mutacích – tedy Češtině, Němčině a Angličtině. Cestující si navíc nově budou moci vybrat svoji preferovanou měnu, ve které budou chtít zobrazit ceny na jednotlivých úsecích. Stejně tak si budou moci vybrat měnu, ve které budou jízdenku platit. Akceptovat budeme stále všechny 3 měny – CZK, CHF i EUR. Ceny i nadále zůstanou pevně dané v jednotlivých měnách, aby cestující měli vždy jistotu, kolik budou platit. Novinkou je pak možnost zaplatit jízdenky přímo v rezervačním systému kartou a při nástupu se jen prokázat průkazem totožnosti (OP, cestovní pas).

Závěrečné shrnutí, doplňkové služby a platba

Při vytváření rezervací budete mít možnost si k vytvořené rezervaci přiložit doplňkovou službu a to například nestandardní zavazadlo či kolo za poplatek nebo lyže/snowboard zdarma jen proto, abychom o zavazadle věděli a mohli případně navýšit kapacitu zavazadlových prostor. Rezervaci zakončíte výběrem platby. Stejně jako nyní budete moci platit až při nástupu do autobusu v hotovosti nebo předem on-line kartou. Ve druhém případě však budou platit speciální storno podmínky (1x změna termínu zdarma, stornování do 4 hodin do odjezdu 5% poplatek, méně než 4 hodiny do odjezdu 10% stornopoplatek).

Seznam nejčastějších otázek zde

Pokusili jsme se pro Vás vypracovat seznam všech nejčastěji pokládaných otázek, které jste nám pokládali - najdete je ZDE. Pokud nenajdete odpověď na Vaši otázku, můžete se na nás kdykoliv obrátit a to prostřednictvím telefonního čísla +420 602 333 369 nebo e-mailem na noblessline@noblessline.cz, kde Vám rádi poradíme a odpovíme na veškeré Vaše dotazy.